Polityka jakości

Misją Roztoczańskiej Szkoły Ultrasonografii jest stałe spełnianie wymagań Klientów poprzez osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości usług szkoleniowych dla personelu medycznego. Wizją Roztoczańskiej Szkoły Ultrasonografii jest ugruntowanie mocnej pozycji na rynku, i bycie pewnym partnerem biznesowym dbającym o interesy swoich klientów. Wśród firm konkurencyjnych chcemy być zawsze w czołówce, mając tym samym opinię wyspecjalizowanego dostawcy usług. 


Utrzymanie odpowiedniej jakości świadczonych usług oraz realizacja zapisów normy ISO 9001:2015 - Kształcenie podyplomowe lekarzy, lekarzy dentystów i innych przedstawicieli zawodów medycznych w zakresie ultrasonografii – podstawowe wymagania dla dostawców usług edukacyjnych,
pozwoli Zarządowi kierować firmą w sposób nowoczesny, konkurować z firmami działającymi na rynku krajowym, pozwoli także spełniać wszystkie inne stawiane cele do realizacji. Powyższa strategia podlega ewaluacji raz w roku.
 

Naszymi celami strategicznymi jest: 

  • osiąganie zadowolenia Klientów i zdobycie ich trwałego zaufania, 
  • świadczenie usług wysokojakościowych, spełniających wymagania Klientów, 
  • ciągłe umacnianie pozycji na rynku, 
  • zwiększenie konkurencyjności, 
  • zwiększenie wyniku finansowego. 

 

Założone cele osiągamy poprzez: 

  • spełnienie wymagań przepisów prawnych i innych, 
  • sprawną i terminową realizację zamówień, 
  • fachową i rzetelną obsługę i indywidualne podejście do każdego Klienta, 
  • podnoszenie kwalifikacji, umiejętności i fachowości pracowników firmy oraz rozwijanie w nich poczucia odpowiedzialności za jakość świadczonych usług, 
  • doskonalenie organizacji pracy, 
  • badanie satysfakcji i poziomu zadowolenia Klientów. 

 

Zarząd firmy co najmniej raz w roku dokonuje analizy rynku usług szkoleniowych. Analiza wchodzi w zakres przeglądu systemu zarządzania.

Zarząd firmy określił strukturę organizacyjną i zakomunikował ją pracownikom oraz Klientom na stronie internetowej 

Na działalność firmy składają się następujące procesy:

  • prowadzenie kursów praktycznej ultrasonografii, 
  • zarządzanie,
  • działalność wydawnicza.

 

Procesy są zaplanowane i realizowane w warunkach nadzorowanych przez Zarząd lub wyznaczone osoby. Wsparciem dla procesów są procedury, instrukcje, ustalenia z narad, spotkań oraz wymagania klientów wynikające z umów i porozumień.

 

Współpracownicy i zleceniobiorcy są zobowiązani do stosowania się do misji i wizji firmy oraz do realizacji jej celów. 

 

Gwarancją osiągnięcia założonych celów jest świadomość Zarządu, pracowników oraz współpracowników firmy o konieczności stałego doskonalenia skuteczności wszystkich procesów, w tym działalności szkoleniowej, ukierunkowanych na uzyskanie satysfakcji naszych Klientów, wynikającej z zaspokojenia ich potrzeb oraz spełniania wymagań normy ISO 29990:2010 - Usługi edukacyjne dla potrzeb kształcenia i szkolenia – podstawowe wymagania dla dostawców usług edukacyjnych.

Działalność Roztoczańskiej Szkoły Ultrasonografii w kontekście zewnętrznym i wewnętrznym to przede wszystkim:

  • spełnienie wymagań prawnych - stanowi to podstawę działalności firmy;
  • zadowolenie klienta - organizacja postrzega jako główny cel działalności, dzięki któremu spółka notuje wzrost wartości przedsiębiorstwa i maksymalizuje zyski. 
  • konkurencja – spółka w zakresie prowadzonej działalności analizuje potrzeby szkoleniowe swoich aktualnych oraz potencjalnych Klientów, jak również pracowników, dlatego też w kontekście zewnętrznym działalność szkoleniowa stanowi źródło systematycznego rozwoju dzięki czemu firma ciągle powiększa swój udział w rynku i notuje wyższe zyski;
  • czynniki kulturowe – to nastawienie naszych klientów do naszych usług oraz zmiany oczekiwań klientów, które wymuszają zmiany organizacyjne w funkcjonowaniu naszej firmy. Analizując czynniki kulturowe oraz ich wpływ na funkcjonowanie naszej firmy, poddajemy również analizie czynniki związane z kulturą pracy, podejściem pracowników do powierzonych obowiązków, wyobrażenia pracowników w kontekście rozwoju i kariery, istotności przestrzegania terminów oraz sposobu zwracania się do siebie.

 

Działalność szkoleniowa spółki rozpoczyna się od analizy potrzeb szkoleniowych w branży, w której prowadzi ona działalność. Następnie realizowana jest usługa szkoleniowa poprzez wyznaczenie instruktora posiadającego kwalifikacje, które pozwolą wyświadczyć usługę zgodnie z wymaganiami Klienta. W sytuacji gdy firma nie dysponuje pracownikiem, który posiada odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia szkolenia, spółka korzysta z usług wykwalifikowanego podmiotu zewnętrznego. Wymagania dla podmiotu zewnętrznego określane są każdorazowo, w zależności od adresatów szkolenia i jego zakresu. Firma prowadzi wykaz pomiotów zewnętrznych/instruktorów, z których usług korzysta. Przygotowanie szkolenia odbywa się również poprzez przygotowanie: miejsca szkolenia, materiałów szkoleniowych (prezentacji, testów), narzędzi technicznych. Po przeprowadzeniu usługi następuje przeprowadzenie „Ankiety oceny szkolenia”. Jej wyniki na bieżąco analizowane są przez pracowników spółki w celu ciągłego doskonalenia świadczonych usług.